Maak in een kom een marinade van ketjap, maizena, sherry en sambal. Schep de biefreepjes er door en laat 30 minuten bij kamertemperatuur marineren.
Snij de bosuitjes in stukjes van 3 cm. Maak de worteltjes schoon en snij in plakjes. Haal de peultjes af. Maak de paprika schoon en snij in reepjes. Verhit de olie in de skottelbraai.
Roerbak de reepjes al omscheppend op hoog vuur in ca. 2 minuten bruin. Schep ze op een bord.
Roerbak de bosuitjes, peultjes,wortel en paprika in de hete olie. Voeg 3 eetlepels water toe en roerbak de groenten nog in 3 minuten beetgaar. Schep de runderreepjes en de oestersaus erdoor.
Eet smakelijk!